עבודת היום יום והמירוץ אחרי הזמן אינם מאפשרים לך ירידה לשטח על מנת לראות ולבדוק מה בעצם קורה בסניפים .
העבודה השיווקית המורכבת שנעשית על מנת להביא את הקונה אל נקודת המכירה שלך....ומה הוא פוגש שם? האם התדמית שהרשת או המותג שואפים לייצר אכן נראית כך בפועל בסניפים ?
איך הסניפים נראים בשוטף ? כיצד נראות המדבקות על חלון הראווה ? כיצד נראות הגונדולות ? האם יש בסניף אמצעי נראות ישנים ?
נקודה
תהיה שם בשבילך :
- בקרת אמצעי נראות והמלצות לשינוי ו / או שדרוג
- בקרת חלונות ראווה (מצב החלון,אופן ההדבקה,האם הגדלים שהופקו מתאימים,המלצות להמשך)
- המרחב הפנימי בנקודת המכירה- מה עושה את העבודה כאמצעי נראות ותקשורת חזותית ? אילו אמצעי נראות נדרש לשפר ?
- המלצות ותכנון משותף להקמת שטחי מדיה קבועים במרחב החנות ובסניפי הרשת
- בקרת אמצעי נראות ש "פג תוקפם" וגורמים נזק לסניף מבחינת הנראות
- בקרת "אילתורים" מקומיים של עובדי הסניף ואמצעי פרסום שיוצרים נזק תדמיתי לנראות הסניף
- צילום+דו"ח ביקורת לצורך טיפול +ניתוח ממצאים וייעוץ מקצועי לפעילות עתידית
נקודה
ה"עיניים" שלך בשטח !!